FatmaDkmts canım benim kızım hiç doymuyordu saat başı emmek ve hiç bırakmak istemiyodu yaz sıcağında düşünsene ufacık bebek terden yapış yapış uyku yok dinlenme yok. Süt nasıl artsın göğüste süt birikmiyodu ama baktım emzikle 1 buçuk 2 saat idare ediyoruz öyle öyle bi düzen oluştu bizde çok şükür o zamanlar ve ben 1 buçuk yaşından sonra bıraktırdım kızıma emziği sadece 1 gece aradı o kadar tercih meselesi ama şuan 2.ye hamileyim ilk alıcak olduğum avent emziktir biberine evet ön yargılı olanları anlıyorum ama emzik kurtarıcı benim için ♥️