_brcu88_
Ya başından beri önde gidiyodu zaten bebiş 2 hafta sonunda dedi zaten en son kontrolde en iyisi 26. Eylül dedi cünkü acile gittiğimde de 26 eylül cıkıyodu detaylı da 26. Eylül cıkdı yani bitek benim doktorum 7. Ekim diyodu oda yanlışmış zaten hayırlısı olsun 7. Ekim gelirsede bişey olmaz 9 ay beklemiş oluyorum bi 2 hafta daha beklerim🙈💙