nscaslan3437 BuroMert daha vermedi mi bende 37+1im bugün aynıyz yani pazartesi için gün aldık 3 aralıkta yapacak 😊
BuroMert nscaslan3437 bende yarın gidiyorum gün almak icin aynı günde dogirabiliriz Allah kolay doğumlar nasip etsin 💕
nscaslan3437 BuroMert yarim bizimde kontrolümüz var eğer geçen haftaki gibi nstde şancı çıkarsa daha erkene çekecekmiş öyle demişti bakalım yine şafak 8 diyelim 😂
Pinky86 Sumeyyye merhaba. Oncelikle bebeginiz hayirli olsun😊 Postlarda denk geldim de sizin bebeginizde de delik gorunmus detaylida. Dogduktan sonra baktirdiniz mi? Baktirdiysaniz bebek kac gunlukken bakildi. Gecti mi? Simdiden tesekkurler
Pinky86 Sumeyyye ahh ne guzel cok sevindim. O haftalarda fetal eko yapilabildigini bilmiyordum. Cocuk kardiyologuna mi gittiniz?
Sumeyyye Pinky86 evet doktor tanıdığımızdı gel bakıyım dedi bende o haftada yapılmaz diye biliyordum 🤷🏼♀️