Feridealbayrak Kızlar birbirimize haber verelim ne gibi şeyler yaşıyorsunuz? Sancı,kasılma,baskı. Ben 40 haftalık oldum 🤦♀️
BuketEsenolu Feridealbayrak bende 40 haftalık oldum alt bölgem de ağrı oluyor belim çok ağrıyor yükten dolayı baska da tık Yok 😏 2cm açılmam var 1 aydır . baş aşağı pozisyonda ve kanal a da yerleşmiş ama kilomuz var biraz doktor en fazla 1 hafta daha bekleyelim dedi çarşambaya kadar bebegim kendiliğinden gelmezse yatışım yapılıcak rabbim hepimizi cocuklarına kavustursun 🙏🏼❤
DamlaM Ben de 40+2 oldum ama bir şey yok. Bugün karnımda ağrı ve sancı var ama dayanılamayacak gibi değil. Beklemedeyiz.
Feridealbayrak DamlaM bende de hafif ağrılar dışında hiçbirşey yok acaba sancım gelmiycekmi o kadar zaman geçti ki😒
DamlaM Feridealbayrak yalancı sancım bile olmadı. Ama belli olmaz bu işler diyorlar. Herkesin hikayesi başka, saatlerce sancı çekende var, hiç sancı çekmeyende. Hayırlısı bulsun bizi, bir avazda sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza 🙏😊
BalAselLina 40 hafta oldum 10 gündür kasılma bel ağrısı çekiyorum nstde sıfır sancı doğum kanalına girmiş ama açılma yok sancıda yok suyuda iyi çok şükür bu kız ne zaman gelir acaba😏🤷♀️
DamlaM BalAselLina Allah bilir, sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza. Sabırsızlık aldı başını gidiyor, zaman geçmek bilmiyor 😊😊😊
Mrvtmr Feridealbayrak hemde ne maz canım 40+4 oldum dün nişanımda geldi hala kanamalı akıntım var ama bebek kanala inmemiş sancımda yok ama son 4-5 saat içinde kasıklarıma gelen ağrı yüzünden yerimde duramıyorum az az geliyo
Mrvtmr Feridealbayrak hemde ne maz canım 40+4 oldum dün nişanımda geldi hala kanamalı akıntım var ama bebek kanala inmemiş sancımda yok ama son 4-5 saat içinde kasıklarıma gelen ağrı yüzünden yerimde duramıyorum az az geliyo
Mrvtmr Feridealbayrak hemde ne maz canım 40+4 oldum dün nişanımda geldi hala kanamalı akıntım var ama bebek kanala inmemiş sancımda yok ama son 4-5 saat içinde kasıklarıma gelen ağrı yüzünden yerimde duramıyorum az az geliyo
Mrvtmr Feridealbayrak aynen öyle canım umarım bu doğum sancısıdır artık cok zorlanıyorum çünkü hayırlısıyla doğursaydık
Feridealbayrak Mrvtmr aynen canım inşallah bende çok zorlanıyorum artık bıkkınlık geldi gerçekten durduk yere midem bulanıyo sanırım sıkıntıdan
Feridealbayrak Mrvtmr ahaha Allah seni😂 birşey olursa haber ver tabi kendini haber vericek kadar iyi hissedersen sürecini merak ediyorum☺☺