Gnmtsf Allah yardımcımız olsun ne diyeyim 😂 aşırı korkuyorum ben normal doğumun ucu çok açık çok güzel ve kolay da geçebilir tam tersi de olabilir belirsizlik beni daha da geriyor maalesef. Sezaryende de kişiden kişiye değişen bir ameliyat sonrası süreç var maalesef bazıları ertesi gün normal hayatına kısmen de olsa dönebiliyorken bazıları da çok daha zorlu geçiriyor süreci 🤷🏻♀️