Heyzilwq MomsAngelaes bizim günümüz bitti 40+0 hala gelesi yok beyefendinin bunu görenler dua edebilir mj sağlıkla bir an önce doğsun 🤲🥺
Rubyyigit Heyzilwq benim son 10 günüm ama günler geçmek bilmiyor çok korkuyorum 40. Haftada da doğmayacak diye çünkü hamileliğin son günleri gerçekten çok zor… Allah yardımcın olsun umarım en kısa zamanda alırsın bebeğini kucağına🙏 bu Arada doğumu tetiklesin diye yaptığın bir şey var mı?
Heyzilwq Rubyyigit evet gerçekten çok zor özellikle geceleri oturup ağlamak istiyorum 🥺 doğumu tetikleyen diye ilişki ve merdiven inip çıkma yapıyorum ama yok bir şey zaten nst de sancim çıkmıyor inşallah sağlıkla kolay bir doğumla kucağıma alırım 🤲
Ayla01 Heyzilwq benim nstde daha 32 haftada sanci çok çıktı erken doğum riski var dediler ama şu an 38 haftadayim,sancim yok
Ceyocey Son 19 bizim de, henüz pek bir belirtimiz yok ara ara bıçak saplanması yaşıyoruz. Günde 4-5 hurma ,yürüyüş bir de merdiven inip çıkıyorum. İnşallah bir avazda Sağ salim alırız kucağımıza bebişlerimizi💗
nbhnp 18 gün kaldı gözüküyor 🩵 doktorum 10-12 temmuz civarı gelir dedi 🤔 heyecanla bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek henüz hiç bir belirti yok.