Ayseolmez Vala ben artık florya olsun die düşünmüyorum altımızda araba var yarım saat uzaklıkta olsada olur yeterki doktorum iyi olsun arkadaşımın doktoruna gitmeye karar verdim atilla bey çok ilgili bi doktormuş inşallah memnun kalırım doktor çok önemli ya canımızı emanet edioyoruz ve rahatlatması gerekirken böle gerilmeye gerek yok paramla rezil olmucam daha fazla