bberna90 ahhhh Hediye hanım 👎🏻👎🏻👎🏻 Ben de kendisine gidiyordum sanırım 3 kez gittim, 7 haftalıkken bıraktım. Her gittiğimde sanki bir sorun varmış gibi hissederek çıkıyordum muayeneden. 7 haftalıktım, önceden kalp atışını görmesine rağmen ultrasona bakıyor suratını ekşiterek bana diyor ki canım biz kalp atışı görmüş müydük ://// bebeğin kalbi durdu zannettim o kdr korktum ki 1 dakika sonra bana kalp atışını dinletiyor. MADEM 1 DK SONRA GÖREBİLECEĞİN BİŞEY NEDEN BENİ STRES EDİYORSUN? 1 dakika fazla bak bana sonra söyle di mi? Hiç hiç memnun kalmadım, aynı hastanedeki Seval Zeren’e gidiyorum, ekstra bir mükemmelliğini görmesem de olumsuz hiç bir yanını da görmedim, memnunum. 39 haftalığım. Çok doktor araştırdım kafama yatan hiç kimse bulamadım açıkcası florya civarında 🤷🏼♀️