Ben de bırakamadım. Tütün içiyorum, normal sigara içemedim hiç bir zaman… İlk zamanlar baya azaltmıştım, ama şimdi ben de neredeyse önceki kadar içiyorum 😑 bırakamadım diyenleri de aaa ne kadar ayıp diyenleri de anlıyorum. Herkes kendince haklı. Ama olmuyorsa olmuyor işte. Stres olacağıma içeyim diyorum, stresin beni ne kadar etkilediğini biliyorum çünkü. Herkes farklı, stres toleransı ve psikolojik gücü farklı 🤷🏻♀️ vicdan yapmıyor değilim, ama bu durumu da değiştirmeye gücüm yetmedi sanırım..