Aysedgl Ne yapayım tek tük içiyorum dayanamıyorum diyen bir beynim yok.Direkt olarak günde bir iki tane bile içsem bunun yanlış olduğunu, içmemem gerektiğini bana hatırlatan bir beynim var 🙂Ama bahanelere sığınmaya gerek yok onlar sadece kendimizi kandırmamızı sağlayan psikolojik cümleler.Her anne içtiği sigaranında kolanın da yediği şeylerinde kendisine ve bebeğine ne kadar zarar veya yarar sağladığını biliyor ona göre davranıyor. İnsanız nefsimize yenik düşüyoruz yeri geliyor bencillik ediyoruz gb gb.. Bende yavaş yavaş içmemeye özen gösteriyorum bebeğim gittikçe büyüyor daha çok hissetmeye başladım elimden geleni yapıyorum
Değerli fikirleriniz için teşekkür ediyorum 🌸