Esrassoysal Suleaydogan1 40+2 yarın NST kontrolm var. Bakalım ne diyecek. Pazartesi ye kadar olmazsa yatış veririm. Suni sancı ile yaparız dedi. Sizce yaptırayım mi
Mugeliya Esrassoysal kesinlikle dr unuz en iyidini bilir ben kabul etmeyip bekleseydim sezeryana donerdi kesin iri bebekti cunku
Mugeliya AAd suyu patlatirken bisey anlamiyorsunuz ama su patladiktan sonraki agrilar epeyce bi yorucu oluyor
Mugeliya Eylul1992 ilkim 39+,5 de suniyle geldi suyu azaldigi icin oda bu 38 de ama cidden tadini cikarin tek bedende olmanin ozlniyor
Mugeliya 199887 benim ilkinde suni verdiklerinde daha zordu bu daha kolaydi acilmam sancilarim duzenli oldugu icin en dusukte verdiler suyumu patlatana kadar gayet iyiydik
Rabia1636 tekbirask156 aynıyız seninle benimkininde gelme niyeti yok ne yapıcaz 2 gün önce nişanım geldi ama tık yok