Merhabalar bikac gune uygulamayi silecegim silmeden moral olsun diye hikayemi paylasiyim dedim 37+3 de dr kontrolunde dr um bebegim baya assada oldugunu 2 cm aciklik oldugunu ve bayrami beklemez dedi pazar gel bi bakalim duruma gore hareket edelim dedi bide bebek biraz iriydi bu yuzdende bayram sonrasi gelsin istemiyorduk.cpazar sabah kontrole gittik oncesi bol yuruyus skuat ve son gun iliski onerdi dr skuat ve yuruyus yaptim ama cmtesi duzensiz sancilarim vardi ve iliski istemedimde ama dr lar tavsiye ediyo haberiniz olsun korunmasiz iliski.ben c.tesi gittik kuafore kirpik taktirdim eksiklerimi aldim fln wc ye gi giderim kocaman kanli bir akinti nisanmis megerse dr a yazdim. Nisanin o suyun gelebilir, agrin olursa duzenli gel dedi. Neyse pazar gittik kontrole ben 4 5 cm olmustur die dusunuyodum ki dr bakti 3 cm dedi suni verelim bitirelim kalmasin bayrama benim ilkide suniyle o yuzden hic istemiyirdum kendi sancim gelsin istiyodum ama dr uma guvenim sonsuz oldugu icin kabul ettim 10.5 gibi sunim takildi en yavas seviyede sancilarim cikmaya ve duzene girmeye basladi en son 1 dkkada bir e dustu plates topu yaptik yuruyus skuat derken arada gidiyorum acikliga bakiyor 7 cm de suyumu patlatti dr ozamana kadar cok guzeldi sancilar guluyodum. Suyum patladiktan sonra nts ye bi 10 15 dkka baglandim o yatakta karsilamak sancilari zordu sonrasi plates topu sinra dahada cogalinca dr un izniyle dus cok azicik rahatlatti ebem ikinma hissin azda gelse soyle hemen cikariz dedi ve 5 dkka olmadan gelmeye basladi ciktik tekrar bakildi 8 9 cm en zirve buralar sancin gelince kakani yapar gibi ikinip bebegi itmelisin dedi ebem ceneni gogsune yaslayip neyesini tutup it buralar zor ama ilkten deneyimliyim su sonlar biraz yorucu olabiliyor tekrar bi alttan kontrol ve bebegin basini oksuyordu ebe dr um gekdi kontrole ve acil dogumhaneye alindim ikinma hissi zirveydi zaten engel olamiyirdum 2. Ikinmamda bebisim geldi dogum haneye girmem ve bebisin gelmesi 10 dkka ve iyiki dr umu dinleyip suni almisim cunku bebek cidden iriydi ve bayrami beklersem sezeryan olurdu kesin.bebis cikarken birazcik yirtmis kucuk dikisim var ama hersey yolunda tek yaomaniz gereken dr unuz ne derse zor biliyorum ama yapmak sonuna kadar hepinize simdiden iyi dogumlar diliyorum su gibi gecer insllh benim sancin ve dogumum toplam 3 4 saat fln surdu darisi basiniza 😍