3_fistikannesi Pnr_KMRC1 bide zıbın alabilirsin bende böyle bir takım bide zıbın var önlük koymadım ben
bkts Pnr_KMRC1 hayir gobek bagi dusene kadar citcitli badi kullanmiyorsun😌 tavsiye edilmiyor yani, o yuzden hastane cikislar hep alt ust takim