Pnr_KMRC1 evet önlüğe gerek yok ben de daha yeni doğum yaptım sadece bu saydıklarımı verdik içine zıbın verin kısa kollu veya sıfır kollu olsun havalar baya sıcak çünkü dışına bir şey giydirmeye gerek yok zaten battaniyeye sanıyorlar çocuk doktoru muayene için geldiğinde sadece bez kalacak şekilde soymamızı istedi hazır çıkartmışken değiştirdik üzerini