Kirmizibalik1 Simay13 oo yaklasik 2 ayi geckindir bas asagi.. kanala giriyor dedi bugun doktor kanalda demedi , acaba hemen giriyormu nasi oluyo yaa
Simay13 Kirmizibalik1 aslında herşey normal ilerliyor 😊 normal mi düşünsen acabam 2 aydır belki fazla baş aşağı diyorsun. Millet baş aşağı dönsün bebek diye neler yapmıyorlar 😁
Bulbulyuvasi Kirmizibalik1 aslında yeri de daraldı niye bu kadar oynak anlayamıyorum valla. Acıtıyor kız bazen soluğumu kesiyor valla ne yalan diyim hasbajdbajd. Doğduğu zaman seninki daha haylaz olacak bak gör annesi 🥹🫶🏻