Kizlar mrb ben 39+2 yim , 3 temmuzda sezaryanim var kismetse.
Bu gece tuvalette farkettim ilk kan geldi uzunca sekilde sonra lekelenme oldu.
Bir saat boyunca surekli girdim wc ye korktugum icin o kan arada yine geldi..
Neyse kendi doktorum yoktu baska doktora gorundum, ne olur ne olmaz diye.
Direk Nisan o dedi..
Sonra usg ile bakti bebegin suyu iyi ,kanala yerlesiyor dedi…
Ama alttan bakmadi sezaryen olacaksin tetiklemeyelim bir sorun gozukmuyor dedi…
Eve geldim o kandan yine geldi devam ediyor ara ara , korktum kendi doktorum da degil ya acaba sallamadi mi nebilim nisan herkeste leke seklinde geliyormus benimki kanli geliyor. Basina gelen varmi? Birde basina gelenler hafif adet agrim var belde , ama duzeni sekilde degil bir giriyor bie saat sürüyor sonra aksam yinr giriyor az surup geciyor o sekilde