Nergisari2 kaçıncı haftadasın canım ? Kullandığı cihazlar çok kaliteli bebeğin durumuna bakıp aksilik varsa nst istiyor hiç korkmayın benden 33 de istedi ama benim sancım vardı haftalık çekiliyoruz şuan sezeryan olucam bebeğimin eşi aşşağıda ama erken doğum riskim var o yüzden düzenli kontrol ediyor . Ben de Refahiye’den gidiyorum . Tek doktor kaldığından beri biraz gergin ama biz hep şakalaşıyoruz falan gerginliği gidiyor bide aklına takılan herşeyi sor o zaman güzel ilgileniyor canım. Ben devlete de gittim emrullah beye de gittim hiçbirinin bilgisi bende olan bi rahatsızlığı bilmesine yetmedi hatta 33 ü görmez dedikleri bebeğimi bu günlere getirdi emin ol bi sorun olsa saklayacak bi adam değil ve aşırı pimpirikli ufacık bi şüpheyi bile söylüyor görseydi isterdi mutlaka nst