_Prens_annesi Ela16 Canım ben gemlik’te oturuyorum . Yalçın beyin takiplisiydim yanlış bilgilendirme yaptı ve çok ilgisizdi. Orhangazi atakente Tülay hanıma gidiyorum yaklaşımı ve ilgisinden cok memnun kaldım bi anne şefkatiyle yaklaşıyor kızım diye hitap ettiği bile oldu gayet memnunum 🤗 Eşimin kuzeninin eşi de Tülay hanımda yaptı doğumunu gayet memnun kalmış oda
Ela16 _Prens_annesi bende gemlikte oturuyorum yalçın beyin hastayım çok teleşlı bir adam 11 haftalık gebeyim ama be yiyip içiceğimi dahi bilmiyorum .o yüzden yalova orhangazi de doktor araştırıyorum teşekkür ederim bilgilendirme için ☺️
Mti2209 Ela16 jimere gidiyorum . İlk 3 ay Tülay hanıma gittim . Bir arkadaşım da orada doğum yaptı ama memnun kalmadı maalesef . Tülay hanım iyi tecrübeli bir doktor ama hastane çok yoğun çok bekliyorsunuz muayeneleriniz çok kısa sürüyor ve siz sormadan bilgilendirmiyor pek ilgili değil . Hastane hakkında zaten konuşmaya bile gerek yok halam ameliyat oldu kış günü petekleri bile açmadılar .
Mti2209 Ela16 Yalova Atakentte ben doğum yaptım , hastane personeli , temizlik , ilgi , odaları, her şeyden memnun kaldım . Ama sezaryen ameliyatım da bacağımı koter plağıyla yaktılar . Bin de bir denk geliyormuş şanslı kişi bendim sanırım
Esmagg Ben bursa merkezde oturuyorum yıldırım da hiç gitmedim daha burada doktora nereyi tavsiye edersiniz Medicana bursayi ve pembe maviyi çok görüyorum ama çevremde hiç oralarda doğum yapan yok var mı doktor hastane tavsiyeleriniz