Ela16 arkadaşım Tülay hanımın takipli hastası olarak tüm sorularını yanıtlayabilirim. Başta bende doktorum aceleci diye çok tereddütteydim. Ama inan gebelik haftan ilerledikçe bebekle ilgili söylenecek daha çok şey olduğundan daha ilgili davranıyor. Bazen aşırı kalabalık olabiliyor, bekleme süren uzuyor. Ama hiçbir sorun yanıtsız kalmıyor sen yeter ki sorularını gittiğinde unutma. Muayene sırasında yeterli bilgilendirmeleri yaptığını düşünüyorum aklımda soru işareti kalmıyor 😊