Fatmayagiz 2 gündür o kadar fazla midem yanıyor ki ne yaptıysam geçmiyor. İlaç süt yoğurt ne kadar şey varsa denedim geçmiyor. Ağlatacak derecede dayanamıyorum. Uykularımdan kaldırıyor. Çözümü olan var mı???
Bskrts Fatmayagiz mide yanmasından 4 de uykudan uyandım bugün hala uyuyamadım kusmayla azaldı ilk defa oluyor bu arada
Tugrann-annesi0404 Fatmayagiz valla oğlumda doğum yaptığım gün geçti uykudan uyandırırdı. Bazen ayvayla soda iyi gelirdi. Şimdi bu gebeliğimde de başladı hele ki azıcık eğileyim hemen yanar. Dik durmaya çalış yastığını yüksek tut o zaman daha az oluyor.
Sekerportakali9 Fatmayagiz elma denedin mi elma mide asitini alır iyi gelir ben yanmalarda hep elma tüketiyorum. Kayısıda iyi gelir bana haşlanmış patates de iyi gelir ama en iyisi elmadır diye biliyorum
Sadiye07- Fatmayagiz doktorum lascon bir de naneli sürüp yazdı lasconu içince hiçbir yanmam kalmadı Allaha şükür
melekannesi07 Ben il 3 ay mide yanması asit mahvoldum…Bana gavisgon şurup iyi gelmişti dr nize bir sorun …
Esranrbal Fatmayagiz @Bskrts Bende aynı şekilde oluyorum bazı zamanlarda ve o zaman evde bunu çekmek yerine acile gidiyorum serumla hem sıvı takviyesi hemde rahatlatacak şeyler takıyorlar. Doktoruma artık dayanmayıp söylediğim de bana reflü atağı geçiriyor olabilirsin demişti ve dahiliyeye sevk etmişti yine de canınızı çok yakıyorsa bu durum bence bi doktora gidin rahatlayacaksınızdır.
Lagerthha Fatmayagiz söylediğimi öutlaka dene dua edersin el çekimi tayin bul kasapta şarküteri gibi yerlerde oluyor markettekiler etkili olmuyor onu kaşıkla ye geçecek bende ülser var bütün hamileliğim boyunca bir kere ilaç almadım onun sayesinde güven tayin aldım