Madamerose
Fazla ciddiye almıyorlar , hamileliği normal bişey gibi görüyorlar. Ben daha yeniyim burda fazla sistemi de bilmiyorum ama gördüğüm ve yaşadığım kadarıyla her rahatsızlığı yalnız hamilelik değil mudale etmeden kendiliğinden geçsin diye bakıyorlar. Sizin nasıl orda?