Madamerose bende 23 haftalık gebeyim . 12 . Haftada plasenta Previa teşhisi kondu . 22 de ayrıntılı ultrasonum vardı benim plasentam da çıkmamış yukarıya henüz . Doktorum “bu çıkmayacak gibi
Duruyor “ dedi. 28 e kadar
Çıkarsa çıkar dediler.
İlk bebeğimi normal doğum ile dünyaya getirdim. Bu bebeğimi de normal çok istiyordum . Ama bu durumda zorunlu sezaryen olacak sanırım. Onun haricinde kanama riski vs de oluyormuş. Eğer bu durum devam derse daha kompleks bir
Hastaneye geçiş yapacağım. Takipli olduğum hastaneye çok güvenmiyorum bu açıdan .
3 yaşında bir kızım olduğu için dinlenme , yatma , fazla hareket etmeme gibi şansım yok maalesef.
Bir de hiç bir risk faktörü taşımıyorum bende . Nasip böyleymiş yapacak bir şey yok. Bebeklerimiz ve bizler sağlıklı olalım da gerisini düşünmüyorum artık bende. Sizde takmayın hamileliğinizde stres yaşamayın. Sağlıklı olmanız önemli olan .