Melisakln06 hiç bisey olmaz etrafımda çok 18 olan da oldu 12 olan da. Hiç bisey olmuyor en fazla 3 ay sarı kalır çocuk. Sarı kara arası bir renk oluyor başka da hiç bisey olmuyor. Sapasağlam çocuğum çok şükür ve erken doğan çocukların çoğu da sarılık geçirir hiç bisey olmaz yeter ki uyuyor diye bırakma ve düşünme sarılık vs olmuş diye. Ben de çok korktum sabaha kadar ağladım o gün ama şimdi gülerek geçiriyorum. Hatta şu an hamileyim doğurduğum çocuk da sarılık olursa diye hiç korkum yok