Bende vajinusmustum tedavi gördüm 1ay içinde hamile kaldım gibi bişey oldu elhamdülillah. Normal doğum istiyorum ama tabiki korkuyorum her normal isteyen kadınlar gibi. Öncelikle vajinusmus olmayan kadında korkar normal doğumdan bunu bi netleştirelim. Fakat bizim gibi olan kadınlarda bu sorunu beyinde bitirmesi gerektiğini artık biliyordur..
Lütfen tedavi olun tavsiyede verebilirim tedavi olduğum yer için,istanbulda özellikle bu tedaviyi çok güzel yapıp sonuç verdien hocalar var.. doğum içinde destek olurlar. Her kadın güçlüdür,yeter ki kafasına takmasın takıpta büyütmesin