_ruhurevan_ ne kadar rahatsız olsamda ikinci gebeligimde 10 defa alttan muayene oldum istemesem de çünkü rahmim.geriye yatık olunca bebek keseyi zor gördük kalp atışını hepsi vajinadan bakıldı 😅 sonra 4 aylıktı sağlıksızdi organ gelişimi hayatımda yasamadigim şeyler yaşadım düşük yaptırdılar suni sancı verip 4 saatte bir ağızdan ve alttan hap attılar rahim ağzım açılsın diye alttan makineyle bakmak bile iyiymiş parmakla muayeneden sonra dedim ama anlık bişey sonra geçti acısı kasiliyorsun biraz ama geçiyor kafamızda çok büyütmemek gerek her kadın başarılı bir normal doğum illa yapiyo ve geçiyor korkulcak bişey yok yani anlık herşey psikoljini biraz daha olumlu düşün yani