Masalada Yenibiranne78 benimde ilk ama 26 haftadan beri yaşadığım İçin normal buluyorum 37 oldum şimdi
Yenibiranne78 @Masalada devlet Hastanesi’ne mi yoksa özele mi gidiyorsunuz devlette 42.haftaya kadar bekletiyorlarmis 2 hafta daha nasıl beklerim bilmiyorum
Defne-ece28 Yenibiranne78 39+4 de oldu cnm bu sancılar başladı akşam gecesine hastaneye gittim sabah ezanında doğurdum
Defne-ece28 Yenibiranne78 Yenibiranne78 cinsiyeti kız di benimde 1 cm lik açıklık var dedi eve geldim sanci basladi
Defne-ece28 Kızlar doğum sancısı gaz sancisi gibi aşağı doğru vuruyor saniyeler sürüyor sonra duruyor sonra belirli süre sonra tekrar başlıyor böyle aşağı doğru inanılmaz bir baskı oluyor