Kızlar selam 38+4 oldum belimde inanılmaz bir ağrı var zaten sadece bel ağrısı çekiyorum böyle tüm omurgama vuruyo arasa kasıklarıma ve bacaklarıma da özellikle sağ taraf. Bende fıtık da olduğu için ekstra ağrım var. Makat gelişde oğlum ve Salı günü sezeryan olucam. Arada azalıyo gibi oluyo bu ağrılar yalancı sancı ile gerçek sancı arasındaki en önemli fark bu mudur sizce nasıl anlarım. Şuan doğuramam doktorum yok hastanede kimse yok bile denebilir yani baya korkuyorum şuan 😂