Benim hamileliğimde en çok tükettiğim ve bebeğe kilo aldıran besinler:
Yumurta (her gün 2 adet istisnasız)
Çiğ badem, çiğ fındık, ceviz
Kaşar peyniri
Muz
Et
Yeşil mercimek
Bunlar bebeğe en çok kilo aldıran yiyecekler
Bir yerde nesquik süt bebeğe kilo aldırır diye okumuştum. Çok sevdiğim için de haftada iki tane tüketmeye başladım. Sağlıklı mı diye sorarsanız normal süte göre değil tabi ama tatlı krizine iyi geldiği için bir de böyle bir yazı okuduğum için içiyordum
- Haftamdayım bebeğim iki hafta önde gidiyor kilomuz 3346 gr. Zaten sezeryen olacağım için doğum konusunda sorunum yok.