Belginylmz kaç haftalıksın ki canm☺️
Pemberuya 13+3🥹
Pemberuya 33 de düştü 35+4 hala aynı devamkee 🤣
Pemberuya bende 30. Haftama girecem yarın benim karnimda aşağıya doğru
Ben 36+4 ğm benim henüz düşmedi
Pemberuya kendiliğinden sqncım geldi ve sabah doğurdum
Alimenur maaşallah canm