Pemberuya Kızlar 35+4 teyim karnım bikaç gündür aşağı indi çevremdekiler çok yakında doğar diyor 😁 böyle mi oluyor?☺️
aselirmak3406 Pemberuya benimde böyle oldu doğum yapmadan 2 gün önce fark etim 3 gün doğurdum 33+0 sancı ile gitim
Alimenur Pemberuya valla var heyecan bugün biraz ağrım vardı baktım nişanım gelmiş😍 İnşallah kendi sancım gelir ya hayırlısıyla