123blogggh ben şuan 36. Haftamdayim. Şimdiye kadar doğumdan hiç korkmadim yalnızca 1 hafta kadar önce evde bebegimin kıyafetlerini yıkarken makinenin içinde çoraplarını ve eldivenleri görünce bu evde bir yer edinecegi, hayatımı ona göre düzenlemek gerektiği bilinci bir anda dank etti :) doğumu düşündüm ve bundan korktum o anda. Ama sonra kendimi sakinleştirdim, düşünmek beni kötü yapiyorsa dusunmemeliyim dedim ve buna devam ettim :) bu doğum hakkında bilgi edinmedigim anlamına tabiki gelmiyor ama bu durumda doğum ile ilgili bilgi edindikce kendimi çok daha güçlü hissediyorum :)
Sana da önerim o anı düşünüp hayal etmektense o an hakkında bilgi edinmen olacak canım umarım beklediklerimizden daha da kolay doğumlar yapıp kurtuluruz :)