123blogggh valla benim ilk hamileliğimde korkum yoktu sabırsızlık vardı hemen doğsun diye. Ama şuan ikinci hamileliğim daha çok korkuyorum arkada oğlum da var ben dogumdayken o ne yapacak ya kötü gelismeler olursa vsvsvs çok evhamlaniyorum ilkinde cahil cesareti varmış ne olucagini.bilmemekten😂😂 şimdi daha endişeliyim her şey yolunda gitsin kızımla beraber hemen oğlumun yanina gidelim istiyorum