1melekannesi3858 kontrol günü 31+3 olucam benim şeker ve tansiyon var erken olabilir 37 de filan o yüzden bide doktora çok sık gitmiyorum ayda 1 gidiyrm bundan sonra belki 2 haftaya düşer hastane 1.5 saat uzak bize nst ne zmn sokar bilmiyorum bu gittiğimde olabilir