1melekannesi3858 Kızlar ben cuma günü amni sure testi yaptırdim negatif çıktı fakat hala iç camasirimda islaklik oluyo 30+3 haftaligim korkuyorum amni sure %100 sonuc mu doktorum çok güvenilir dedi
Totanseyma 1melekannesi3858 hiçbir fikrim yok üstte kalsın benimde hep ıslak iç çamaşırım ama suyum fazla onu biliyorum
ddilaraa 1melekannesi3858 Ben de 4 gün önce yaptırdım testi negatif çıktı ama aynı problem bende de var hala tedirginim. Progestandan olduğunu düşünüyorum artık😞
1melekannesi3858 Totanseyma hareketler maşallah yani canımı acıtacak derece suyu olmasa Allah korusun bu kadar hareketli olmaz
1melekannesi3858 Totanseyma bence bunun tek sebebi var başlıca progestan ya ağızdan da alınsa aynı vajinadan da alınsa ayni
1melekannesi3858 Susu_09 ne biliyim valla ya bu konuya kafam çok takılıyor çok moralim.bozuluyo pazartesi kontrolüm.var hayirli haberler ile dönmeyi nasip etsin.rabbim.insallwh
Susu_09 1melekannesi3858 kontrol günü 31+3 olucam benim şeker ve tansiyon var erken olabilir 37 de filan o yüzden bide doktora çok sık gitmiyorum ayda 1 gidiyrm bundan sonra belki 2 haftaya düşer hastane 1.5 saat uzak bize nst ne zmn sokar bilmiyorum bu gittiğimde olabilir