İyi bayramlar diliyorum öncelikle sağlıklı sıhhatli bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲 Bir oğlum var 17 yaşına giricek ve ikinci bebeşimi bekliyoruz 3 aylık sağlıklı sıhhatli gelsin inşallah,özel Dr ve ayrıca devlette Dr takibim var iki Dr erkek dedi,eşim ben ve bir arkadaşım hep kız gördük rüyamızda,ve kız hissediyorum,böyle durum yaşıyan varmı, Yada biz kız çok istediğimiz içinmi bu duyguyu yaşıyoruz,