Minaesra Doktorum Perşembe acilden gel Muayene etsinler dedi, Pazar günü doğum gösteriyor ama hiç bir belirti yokk 🥴 karnımda hâlâ yukarıda bir milim indi sadece 🙄 Doguramayanlarda bugün.. benimle birlikte böyle olan var mı 😒
Esrgvn Minaesra bende 39+5 teyim ne sancı ne açılma hiçbirşey yok 😁 karnımda gelin edicem kızımı diye dalga geçiyorum artık. Pazartesi doktor kontrolüm var muhtemelen daha fazla beklemeyip planlı doğum gerçekleştiricez haftaya tabi pazartesiye kadar doğmazsa ama hiç ümidim yok kendiliğinden geleceğine🙈🤣🤣 Allahım bir an önce yawrularımıza sağlıkla kavuştursun bizi inşallah ❤️
Merveofs Minaesra durum ne canım ben 39+3t3 rutin kontrole gittim sancı vs hiçbir şey yoktu 39+4te doğum yaptım 🫢
Minaesra Snnaadayi Çevre baskısı yiyormusun sende 😂 ay bu çocuğun gelmeye niyeti yok galibaa diye 😒 sanki benim elimde olan birşey gibi
Seherklbs Minaesra bebemin cinsiyeti kız. kız çocuk olsa gelirdi erkek bu kesin geç gelecek demeleri yok mu birde
Karadagn Minaesra ay hic sorma hergun arayip soruyolar dogurdun diye sanki elimde olan bisi dogurdugumda herkez rahatlcak😁🤦♀️
Seherklbs 39+4 bekliyorum bende ama tık yok incikuşumdan. 3 Temmuz da günüm doluyor benimde bakalım ne olacak suni sancı ile doğurtur heralde doktorum
Ndnjcbdmlskrjjr Seherklbs seninle aynıyız bende kızımın adını inci koyacagim 🙂🙂inslalah sağlıcakla alirisin bebeğini kucagina
September_ Seherklbs ay sizle de aynıyız bende de nişan gelmesi sancı falan yok sadece karnım aşırı aşağıda ve aşırı baskı yapıyor. İkinci doğum bir de ilki daha erken olmuştu. Kim erken doğuracak bakalım yazsın 😂
Minaesra Seherklbs hahahaha banada aynısını diyorlar cinsiyet kız benimde, kafayı yememek elde değil 😂😂
Aysnrbtnn Seherklbs ay sorma bana da öyle diyorlar nişanım geleli 1 hafta olacak 39+2 oldum gelmedi kızım
Ndnjcbdmlskrjjr Bende 39+4yim bendede hiçbir belirti yok artık uyku dahi zor oluyor keşke bir an önce dogsalar
Minaesra Ndnjcbdmlskrjjr Uykuyu geçtim rahat oturamiyorumda artık ya 😭 gelen geçen karnıma bakıyor a bu daha düşmemiş diyor ama düşmeden de doğum yapan çok kişi var anlamadım ben bu işi 😒
September_ Ndnjcbdmlskrjjr 39/4 ler toplanmış buraya bende aynıyım hadi bakalım kim daha erken doğuracak😂
Ndnjcbdmlskrjjr Minaesra bendede var aynı durum otururken bile nefesim kesiliyo 40haftaya kadar bekliycegkm ondan snr doktora giderim ne derlerse kabulum dogsun artık sabrim kalmadı çok zor 😐rabim bütün hamile kadınlari sağlıkla bebeklerine kavuştursun
Snnaadayi @Minaesra ben hepsinden daha çok istiyorum biran önce kucağıma almayı ama bunu anlicak kimse yok😓😓
September_ 39/4 postu olmuş resmen bende 39/4 um benim de kız ve bana da erkek göbeği bu geç kaldı erkek olabilir falan diyorlar. İlk çocuğum erkekti bi de daha erken doğmuştu bu nazlı çıktı 😂
Ndnjcbdmlskrjjr September_ benimkide aynı oğlum 38de doğmuştu kız daha erken doğar dediler ama ne gelen var ne giden görende kiz olsa bu zmna kadar dogardi erkek bizce diye çok kişi var😅