Bende 5+3 günlük gebeyim pazartesinden beri kanamama oldu progestan iğne bide fitil kullanıyorum. Ama hala kahverengi lekeler geliyor. Afedersiniz böyle içinden sümüksü şeyler geliyor rahimin anlam veremedim. İlk gebelikte 8 haftalık kalbi durmuştu onda hiç böyle yaşamamıştım ikincide kahverengi leke geldi fitil verdi geçmişti ama suan yaşadığım durum okadar garip anlatamam hergün iğne oluyorum 5 tane verdi kalçam ağrıyor sürekli ama sürekli bişey geliyor çözemedim valla doktorda yok gidip takip olayım okadar kafam karışıkki duruyor mu kese bilgim yok 🥴