merhaba kızlar. 5. haftadan beri 3 kez çok yoğun kanamam oldu. ama son bir aydır sadece kahverengi lekelenmem oluyor. 11+4 deyim. doktor kahverengiye normal diyor ama ne kadarı normal???!!! iki günde bir yatağa geçecek kadarı mesela normal mi? bayram nedeniyle evdeyiz hiç bir yere gitmiyoruz. nerdeyse tüm gün yatıyorum ama sabah uyandım yine yatağa geçecek kadar lekelenme olmuş… sizde de böyle durum oldu mu? günde 3 kez progestan fitil kullanıyorum