tugcebilge06 35+2 olduk çok ateş basıyor geceleri sürekli lavaboya çıkıyorum yataktan kalkarken zorlanıyorum biraz bel fırığım oldugu ıcın sezeryan olacak 38+4 te alacagız dedi doktorum 🙏🏻🥰