busetekerr anneoluyorumx 38+1 olduk oğlumla tabi son günlerde hiç geçmiyor ne gelen var ne giden 😂🤦🏻♀️
Minis122 anneoluyorumx gecen hafta. Kasilmalarim vardi 6 gun yatmistim ilac kullaniyordum. Durmasi icingece acile agrim var die geldim gene sanci cikti. Yatis verdi doktor takip edelim die. İlac serum aliyorum
Mumm91 yaseminaltintas off ben de 33.haftadayım ben de yanıyorum uyurken buram buram terliyorum nefes desen zaten tıkanıyor bu nasıl birşeymiş😂
Zeyzey_1405 anneoluyorumx 35+2 olduk bizde artık zorlaşmaya başladı herşey inşallah vaktinde sağ alim doğar beebişlermiz
Zeyzey_1405 anneoluyorumx ben normal istiyorum ama tabiki daha çatı muayenesi yapılmadı doktorla net konuşmadık bi aksilik olmazsa tercihim normalden yana
Canan_bgrck anneoluyorumx 33+6 çok ağırlaşmadım ama aşırı bas dönmem tansıyon düşüklüğüm hıc bitmeyen başından beri mide bulantımla devam ediyoruz Sabrediyorum az kaldı 😕