Heyzilwq Julideniz şu gelince yatış veriyorlar diye biliyorum suyun gelmesi beklemek için riskli diyorlar sizi niye eve gönderdiler ki
Julideniz Esrassoysal akşam nstye gidecegim doğma daha burda piskolojinş bozma evde güzelce dinlen dedi
Julideniz Heyzilwq orda beklerkende aynı boş boş yatıyorum nst iyiydii kalp atışları falan hocam evde dinlen dedi
Esrassoysal Bende bugün 5 te NST YE gireceğim. Çatı muayeneside yapacak. Ağrı yok su gelmesi yok. Açılma olur mu sizce