Bebek aşağı inince nasıl anlaşılıyor Allah askina. Benim göbeğim yusyuvarlak gayet. Mesela şuan midemim tam altında hareketler hissediyorum. Ama bebeğin neresi acaba. Millet ayağı nerde başı nerde anlıyor ben hicbirsey anlamıyorum 😁😁 38+4 um sezeryan olacağım da birşeyler belli etse de vaktinin geliyor olduğunu anlasamm 🙄