iclaaall13 Ben doktoruma özellikle sordum bana takabilirsin ama gerek yok dedi ısrarla 😂 2 hafta oldu takmadım daha. 1 aydan sonra takıcam bende
Sanverdiseden _Aslihan-Dmrts kuşak tarzı bir şey sat. Şal olur büyük bir bez parçası olur. Korse çok sıkıyor ve terletiyor kuşak her zaman daha iyidir. Hem karnını toplamakla kalmaz acını da azaltır.