_Aslihan-Dmrts Zorunlu sezeryanım oldu 3 gün önce. Doktorum korse onerdi ama takınca yara izim şişiyor ve çok acıyor. Siz neler yaptınız nasıl indi göbeğiniz. Tek çare korse mi. Tazmazsam göbeğim kalır mı. Yardımcı olursaniz sevinirim kızlarrrr
tlhmrv _Aslihan-Dmrts bn takmadım bişey olmaz dedim baya kaldı göbeğim . Şimdi yine hamileyim doğumdan sonra ya şalla sarcam yada korse takcam kaliyo çünkü artık eminim
poyrazin_annesi28 _Aslihan-Dmrts Ben 1 aylıkken kullanmaya başladım. Minicik kalmıştı sarkık kısım. Şuan her gün takıyorum iş yaparken vs. Sonradan da gider bişey olmaz bence. Biraz zaman geçsin öyle kullanın yara iyilessin
mnli _Aslihan-Dmrts 40 ınız çıksın ondan sonra takın benim doktorum önermemişti bu arada korse karın kaslarını çok zayıflattığı için sonrasında pilatesle falan toparlarsınız dikiş yerinize dikkat edin ilk 40 gün zaten rahim kendini iyileştiriyor
_Aslihan-Dmrts 3prens1prensesmom benim dun acimiyordu taktim bugun duştan sonra takinca yaram iyicene sizlamaya başladi
tlhmrv _Aslihan-Dmrts şal sariyolar dediğim gibi onu deneyebilirsin beline kuşak gibi sar onun dışında bende bilmiyorum
_Aslihan-Dmrts poyrazin_annesi28 ameliyatim zaten zorlu gecmiş karnım içerde deforme olduğu için doktor düzeltmiş ondan bu kadar zorlandım galiba 😔
poyrazin_annesi28 _Aslihan-Dmrts Olabilir biraz iyilesin sonra kullanırsınız sizden önemli değil varsın göbek kalsin 😇
_Aslihan-Dmrts mnli işte herkesin aklina kazınan birsey varya sezeryan göbeği kalir hemen korse lazim diye. Ondan sormak istedim. Açıklayıcı olmuş teşekkür ederim 🥰
Mucizem0405 _Aslihan-Dmrts ilk defa tak diyen doktor duydum korse önerilmiyor doğumdan sonra belli bir süre organların geri yerine gelmesi lazım korse engelliyor üstüne birde dikişler varken sıkıntı yani takmadım takmayıda düşünmedim ben
_Aslihan-Dmrts Mucizem0405 bilmiyorum bende anlamadım ama seninki fit hamilelik dedi sadece gobegin cikti ve fit hamileliklerde genelde göbek sarilmadigin da kaliyor dedi kalmasini istemeyiz bian önce korse giymeye başlayabilirsin dedi
Nurr_22_22 _Aslihan-Dmrts 10 günden önce takma ben 10 gün sonra takmıştım o zaman bile içimde aci olmuştu takmadm sen dene yinwde
Emineedrk _Aslihan-Dmrts ben sezeryan olduktan 10 gün sonra korseli tayt giymiştim çok rahat gelmişti bana
Dlkzz _Aslihan-Dmrts Ben korsoyle o Göbeğin gittiğini düşünmüyorum. Kaynanamın akrabasıyla aynı zamanlarda doğum yaptık. Geçenlerde denk geldik korse taktın mı dedim taktım tabi hemen annemler taktı dedi ilk çocuğu ama çok göbeği kalmış. Kendine söylüyor korse ise yaramadi diye Bence vücut yapısıyla alakalı ben takmadım.