Emine3863 ben ikili yaptırdım temizde burun kemigi var ense kalınlıgı normal dedi daha sonra 3lü yaptırdım orta riskli çıktı ya karından sıvı alalım dedi yada bir kan testi soyledi bende kabul etmedim çünkü ikili temizdi detaylıda bakalır artık diye düşündüm anne karnında tedavilik bir durum olmadıgından kendimide kasmaya gerek yok dedim Allahın izni ile saglıkla kucagıma alacagım zamanı bekliyorum bu testler dolar uzerinden oldugu için özelde takıplıyım birde heralde para almak için diye düşündüm çunku ikili temizse üçlü kimse yapmıyor