Emine3863 Doktorlar üçlü test sonucuna göre down sendromlu olma riski çok yüksek dedi ne yapacağımı bilmiyorum 20haftalık olduk
battaniyemkareli Emine3863 nipt testi yaptırabilirsiniz. ayrıntılı ultrasona gideceğiniz dönem sonuçlarda çıkmış olur🌸 ben eurofins de yaptırdım sonuç bekliyorum
minigin_annesi11 Emine3863 değildir inşallah ya dua edip kalbinizi ferah tutun genelde bu testler böyle yanıltıcı olabiliyor
Kubare134 Emine3863 benim bildiğim ikili yapınca üçlü dörtlüye gerek kalmıyor.. detaylınızda bir sorun çıktı mı?
Emine3863 battaniyemkareli battaniyemkareli ayrıntılı ultrasona girdim herşey normal dedi herşey orantılı dedi ama kan testinde doktor risk yüksek dedi şimdi ankarada bir kan testi gönderiliyormuş ücretli onu yaptıracağım kesin sonuç o veriyormuş
Emine3863 minigin_annesi11 çok korkuyorum inşallah öyle değildir öyle olsa bile ne yapacağımı bilmiyorum ilk evladımız, herkes evladıma üzüldüğümü düşünüyor ama ben ona iyi bir anne olamamaktan korkuyorum kendimden korkuyorum kendime üzülüyorum
minigin_annesi11 Emine3863 Ben de dua edicem size özel🌿 sağlıkla doğsun sağlıkla büyütün inşallah sizi anlayabiliyorum❣️ Ben yaptırmadım hiçbir test rabbim hepimizin evladını korusun onları bizimle bizi de onlarla imtihan etmesin..
battaniyemkareli Emine3863 evet bu bahsettiğiniz şey nipt fetal dna testi. çeşitli firmalar var. benim doktorum 4 firmanın broşürünü vermişti onlardan birini tercih ettim. sizin doktorunuzda birine yönlendirmiştir. ben yinede görüştüğüm firmaları yazayım fikir olsun; eurofins genoks omega genetik igomix panorama
Emine3863 battaniyemkareli hmm şimdi anladım teşekkür ederim inşallah test sonucu geldiğinde boşa üzülmüşüz herşey çok güzel sağlıklı derler, bi de size ne dediler tam olarak
Bsrslr battaniyemkareli bende yarın arayacağım gelip kan alacaklar hiç ikili tarama testi yaptırmadim doktorum direk buraya yönlendirdi 9 bin liraya yaptıracağız biz de
battaniyemkareli Emine3863 doktorum herhangi bir sey söylemedi ben şuan 11+3deyim ikili üçlü yerine nipt yaptırmamı söyledi bizde öyle yaptık. hayırlısı 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
tugcehrrl minigin_annesi11 Emine3863 üzülmeyin çoğu doktor böyle şeyler diyor ama öyle olmuyor hamileleri neden üzüp böyle strese sokuyorlar anlamıyorum doğan çocuklarda gayet sapasağlam oluyor etrafımda kaç kişi yaşadı bunları
Emine3863 Amin amin çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🥰insan evladının tırnağına zarar gelsin istemez ama elinden bişiy gelmeyince eriyip bitiyor
Kubare134 Emine3863 inanın hiç bir sorun çıkmayacaktır doktorlar insanlara en kötü senaryoları söylüyor özellikle bu dönemde 😒😒 detaylı temizse hiç sorun yok inşallah 🤍dualarım sizin ve yavrunuz için inşallah 🎈💌
Emine3863 Kubare134 Allah razı olsun inşallah çok teşekkür ederim down sendromu için ense kalınlığı da önemli bildiğim kadarıyla doktor inceledi detaylı da herşey iyi hiç bir problem yok gibi dedi
BurcuArya35 Emine3863 2 li ve 3 lu test olasılık testi canm Fetal DNA ile için rahatlayacaktr Dr ne önerdi Canm
Pnr_KMRC1 Emine3863 üzülme cnm bu mübarek günlerde rabbimize sığın bende dua edicem yavrun için ben fetal dna genoksa yaptırdım memnun kaldım inş sizde güzel sonuç alırsınız dualarım seninle ama kanda yanılma çok oluyor içini ferah tut🌸💐 iyi bayramlar bu arada🍬
Emine3863 Pnr_KMRC1 iyi bayramlar ❤️🍒Allah razı olsun çok teşekkür ederim. İnşallah yanılgıdır gerçek değildir🥲 pazartesi günü doktorla konuşmaya gideceğim
MelikeBulut Üzülme hiç inşallah değildir ama öyleysede dünyanın en bilinçli ve en güçlü annelerinden olacaksın çok güzelde yetersin evladına emin ol Rabbim o gücü bir anda verir sana kalbini ferah tut herşey Allah’tan 🍀💙
Emine3863 MelikeBulut hakkımızda hayırlısı olsun inşallah. En iyi şekilde anne olacağım Rabbimin emaneti 😇