Feyzaclk evet, doktorum kendisi öyle istedi. Ben sizin yerinize olsam onerinizi doktoruma söylerdim ama. Birkaç gün için tekrar tekrar muayene parası vermek cidden yazık yani. Ayrıca nst’de çektirir size, onun için de ayrı para vereceksiniz bir de. Kontrol süresinde olunca ona da para vermiyorum