Eymen60 Normal olan ayda birmis ama sorma ben kaç kez gitmişim kaç kez görmüşüm bebişi çok stresliyim bu yüzdende. Rabb’im inşallah bu durum bebeğime zarar vermemiştir. İlk zamanlar soru sormaya bile gitsem aldılar usgye ikili test üçlü test derken sürekli git çikolata ye gel git yürü gel diye kaç kez aldılar 😭😭 Biri bu konuda bilgili ise beni bilinçlendirsin. Hiçbir Dr ayda bir gel demedi bana çünkü