Bence burada hastane değil de doktor önemli. Ben devletteki doktorumdan çok memnundum ama özeldeki doktor beni biraz geriyordu. Devletteki doktorum başka hastaneye geçti (bize uzak bir hastane) o yüzden başka bir doktora geçtim. O doktordan da memnunum. Evet muayene süresi kısa, eşimi almıyorlar muayeneye ama iki doktor da çok ilgilendiler benimle. Bir dönem hastanede yatmak zorunda kaldım, ilk doktorum her gün hastaneye girerken ve çıkarken beni kontrol ediyordu, nasılsın nasıl oldun diye. Şimdi gittiğim de çok yoğun olmasına rağmen elinden gelen ilgiyi gösteriyor. Öncesinde soracağım soruları bir kağıda not alıyorum,kağıdı da muayene sırasında açıyorum, okuyorum oradan. Hepsine tek tek cevap veriyor, bitmeden de kaldırmıyor masadan. Kendi eklemek istediği bir şey varsa da ekliyor. Bunları kısıtlı zamanda yapıyor.
Eşimle bebeği görmek istersek de özele gidiyoruz 🤣 fotoğrafı falan olsun elimizde diye.