Hilalay11
Bende hamileyim ve kedimi asla traş ettirmem bebeğim doğacak diye çünkü kedilerin tüyleri onlar için çok önemli sürekli yalar temizlerler kusura bakmayın herkesin düşüncesine saygılıyım ama kedilerin traş edilmesine tahammül edemiyorum. Kadınların saçları önemlidir bu sebeple kendilerini sıfıra vurdururlar mı biraz anlayışlı olalım.. anneye bırakma konusunda bebekle en başından beri temas halinde olması alerjenik durumları engeller sonradan bebeğin gelmesi alerji olmasına sebep olabilir evladınızdan ayrılmayın..
Ben bebeklerimi kaybettikten sonra sahiplendim yavrumu şuan yeniden hamileyim doğurduklarım ve doğuracaklarımdan farksız sevgisi, eşimede minnetarım oda çok seviyor önemsiyor